Џем од кајсија

ЏЕМ ОД КАЈСИЈА





То што сам успела да самостално скувам џем од кајсија сматрам својим највећим успехом овог лета. :)
Приступила сам томе веома студиозно, читала по инстаграму и сакупљала савете и искуства других. А најважније, истински сам се радовала и уживала у процесу прављења најукуснијег џема који сам пробала.


Састојци: 

  • 3.5 очишћених кајсија
  • 700 шећера

Припрема:

Касије оперите и очистите. Нисам сваку љуштила, само оне које сам морала. Важно је да кајсије буду зреле и слатке. Ставите их у шерпу и одмах додајте шећер, промешајте. 




Можете их и самлети, или касније уситнити штапним миксером. Ја нисам ништа од тога, волим рустичну структуру џема.
Џем сам кувала одмах, мада сам видела неке савете да воће стоји са шећером одређено време. 
Неких сат времена је било потребно да се кува од кад је почело да ври да би се запремина спустила на пола. Онда сам још сат времена кувала са непрестаним мешањем. 





Да бисте знали да је џем скуван, извадите мало на тањир и оставите да се прохлади. Кад кашиком правите трагове кроз џем они треба да остану тако. То је знак да је кувано.




Тегле лепо оперите и стелишите их загревањем у рерни на 100 степени. Вруће тегле пуните врућим џемом. Затворите поклопцем и преокрените. Ушушкајте их у ћебе и оставите тако до сутрадан, да се охладе скроз.

Од ове мере испале су три тегле џема. 








Коментари

Популарни постови