Кувани кисели купус


  • КУВАНИ КИСЕЛИ КУПУС






Кувани кисели купус је јело на које сам се као мала највише мрштила кад се нађе на тањиру, али сам га ипак јела. У једном тренутку пубертета и бунтовништва, демонстративно сам узимала тигањ да пржим јаје за ручак јер се код моје мајке вазда знало "Ако хоћеш једи шта је спремљено, ако не спреми сам!"
У неком тренутку, ни не знам кад, десио се преокрет и осим што сам заволела да једем много волим и  да сама скувам кисели купус. Ето, шта учине године. ;)
Ово је јело које увек кувам у великој шерпи да има за два дана. Из разлога што је подгрејано, чини ми се, још лепше. А и кад ће цела кућа да мирише на кувани купус бар да сутрадан не морамо да мислимо о ручку.


Састојци:


  • 2 главице киселог купуса
  • 1 струк празилука
  • 500 гр сувог меса са коскама
  • 300 гр димњене сланине
  • 3 кашике масти
  • 3 кашике туцане паприке
  • со по укусу (и купус и месо су већ слани)
  • ловоров лист
  • бибер
  • неколико целих сувих паприка
  • вода

Припрема: 

Купус исецкајте на крупније комаде, поређајте у дубљу шерпу, ред меса и сланине, ред купуса. Додајте сецкани празилук и целе суве паприке, зачине и маст. Налијте са две шоље воде, поклопите и кувајте на тихој ватри. 






У току кувања воду додајте према потреби. Потребно је три, три и по сата да се купус скува. 
И то је то, нема запршке, то ми је посебно битно.






Пријатно!

Коментари

Популарни постови